سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در راه اسلام، برادری تازه را به دوستی بگیرد، خداوند در بهشت، برایش بُرجی از گوهر می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----34576---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----3-----
وبلاگی برای شما ....

 

نویسنده: ساغر
پنج شنبه 87/8/23 ساعت 8:18 صبح

                                   

          سلام


 ای آنکه وجودم ز وجودت به وجود آمده است

 قربان وجودت که وجودم ز وجودت به وجود آمده است ...


 

و اما اینکه بعد از خدا کی بیشتر دوست دارم  .... ؟؟؟؟؟؟  

یه عزیزی که جونم به جونش بنده ...

نفسم به امید طپش قلبش  میاد و میره ....

چشمام به امید دیدار اون  رو به همه خوبی ها و بدی های دنیا بازه ...

وبا دیدن اون فهمیدم جهان هنوز خالی از خوبی ها نشده ....

و بدون اون قلب و جسم و روحم  از یه لحظه زندگی  هم متنفره ..

                    اونی که خودت میدونی کی هستی ....

                          شیطون بلا     ......
    

                           خیلی دوست دارم   .....
            

                      اگه بگم به اندازه تموم دنیا   ....
                       

                         دروغ گفتم    ...... 
             

                   چون خیلی بیشتر از ایناست...


    دوست عزیز با بیان نظر خود مشوق نوشتنم باش..ممنون( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • حافظ ... بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
    بی غم باشی..
    مهر
    ضد حال
    دوست داشتن یا مالکیت؟
    2باره سلام
    تقدیم به اونیکه خیلی خاطرش میخوام ...
    بی یار ...
    ؟؟؟؟
    معشوق من خدای عاشقاست ....
    زندگی ..
    یاد بود خوبی ها ...
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •